søndag 19. januar 2014

Klubb!

Klubb i Januar med tulipaner!

Eg synes det er deilig når vi kan pakke julepynten vekk,
 og se fremover mot lysere tider!
Er veldig glad i vinteren, så håper på mye snø og fint vær!

Likevel er det fint å ta i hus litt vårlige stemninger,
 og tulipaner er en av de tingene som gir assosiasjoner mot vår...
Januar er min måned å ha klubb, der vi er 8 damer som møtes.
Og då er det kos med litt ekstra pynt i nyvaska hus! 

På bildene under har eg tatt en glasslysestake oppi en vase.
Då kunne eg fylle vann i og dandere tulipanene rundt lysestaken.
Nydelig, og eg fikk både lys og blomster på bordet
 uten at det tok for mye plass.




På spisebordet satt eg utover de brune vasene eg samler på.
 Har funnet noen flere på bruktbutikker,
 og har også oppdaget at det er skåler i samme serie.
Noen tulipaner i hver vase og matchende lys i skålene,
 så blir det stemningsfullt og fint!


Nyt januardagene!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar