onsdag 1. januar 2014

Godt nytt år!!

Godt nytt år!!

Nytt år - nye muligheter!
Når vi bikker over i Januar har eg alltid ny giv,
 ser frem til lysere dager og mye lys.
Omsider har vi fått opp tapet i spisestuen,
 og selv om eg har store ambisjoner om å bruke spreke farger og mønster,
 så må eg nok innse at eg er ganske klassisk i stilen min.
 Har kjøpt 3 forskjellige tapeter...
..og som dere ser så er den vi endte opp med, ganske så fargeløs,
 men vi er veldig fornøyd!!


Vi har også kjøpt oss en spisestuesofa,
 og byttet ut det store runde bordet med et avlangt.
Bordet er et gammelt furubord.
Bordbeina har eg malt i svart høyglans,
 og bordplaten er skjært til og pusset,
 for deretter å bli beiset og vokset.





Det hele plasserte seg mye bedre i rommet!

No skal vi snart ta fatt på det siste rommet i kjelleren, 
før vi skal renovere litt utendørs til våren!

Nyt januardagene!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar