onsdag 10. april 2013

Dagens kreativitet som måtte ut av hodet!

Kjenner dere følelsen av å måtte skape noe
 og få lettet litt på alt som svirrer i hodet...?
Det gjør i alle fall eg for tiden. Spesielt no om våren.
 Skulle hatt av/på knapp i hodet av og til!
 Heldigvis har eg en jobb der eg får være kreativ, 
ellers tror eg at eg hadde blitt tullete i perioder.
Og heldigvis har eg verdens beste kollega,
som er minst like kreativ og bobler over av ideer slik som eg.



Til å lage disse vasene trenger du dette..


Hermetikkbokser, bark og streng.


               

De tåler godt å stå ute i all slags vær, 
så de skal nok ut i hagen når eg er lei de inne!



En avlang skifeplate fra gården, er fin "brikke" på bordet. 


Vips, så har du gratis pynt!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar