tirsdag 7. august 2012

Kald sommerkveld!

Brrr... var det sommer liksom?
Minner mer om høst tenker eg!
OK, vi får nyte det beste av alt då
.
  God kletørk i vinden...
  Innekos med en kopp te...
  Blir tidligere mørkt, så då blir det stemning med stearinlys...
  Tid for å slappe av på sofaen...
 Sist, men ikkje minst - tid til å blogge...
Tid = Luksus

Så hjelper det litt at eg har en ferieuke no då!

Kanskje noen husker det grønne skatollet eg hadde på prøve i stuen?
Det besto ikkje prøven, og egentlig visste eg det.
 Eg er ikkje så vågal og sprek med farger,
 så det skal males svart og få et nytt rom.
Gutta mine synes det så ut som det hadde råtnet i skogen i hundre år... Jepp! Fint det!

Har erstattet det med en gammel kommode, 
som faktisk er mer enn hundre år.
Og eg er veldig fornøyd med den.
Fra Fretex, så et kort besøk på et sykehjem
og no har den kommet hjem til meg!


Oppå er det et tinnfat med små glassflasker,
 og små tinnvaser med roser fra hagen.
Alt er selvfølgelig fra bruktbutikken!


Lampen er kjøpt i Danmark,
 og den er egentlig en erstatning for en eg fant i Praha i sommer.
Utolmodige barn og slitne bein gjorde at eg ikkje fikk den med meg.
 Kjøpte jo den selvfølgelig ikkje i den første butikken eg såg.
 Kunne jo hende eg fant en finere og billigere....
Typisk meg! Men den er jo litt fin denne og da!


Liker de fine korkene på småflaskene!


Ha en fin kald sommerkveld!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar