torsdag 5. april 2012

God påske!

Phu...endelig har eg tid til et lite innlegg!
15 åringen min har knekt foten, og det tar tid å være omsorgsfull mor...
No venter han på operasjon, og har fått komme hjem i påsken!
Så eg springer ved det minste vink
 der han ligger og ikkje kommer noen vei..
Stakkar gutten!


Men litt kos får vi tid til. Eg og minstegutten har dekorert egg.
Vi kjøper våre egg hos en lokal familie som driver gård,
det kommer link til hjemmesiden deres når den er klar.
De kaller seg Myro kystgard.

Eg fikk også med meg gåseegg!
Så gøy, så her skal dere se!


De minste er vanlige egg.


Vi kokte de med skallet av løk, for då blir de gul og fin.


Så med litt stasj blir de slik


Og eg kan dille litt på etasjefatet mitt!!









Vi malte selvfølgelig med vannfarger også.
Må jo holde tradisjonen ved like.


Og siden innlegget handler om egg, og eg er så glad i alt sølv,
må eg bare ta med dette egget som eg kjøpte på KID.
  

Og det ble riktig så fint sammen med det gamle sølvet mitt,
som forøvrig har fått en god puss i anledning påsken!


Då vil eg bare ønske dere alle en riktig god påske!!



Hilsen Christel


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar