søndag 25. mars 2012

Sol og varme!!

For en fantastisk helg!
Vi har faktisk sett sola to hele dager!
 3 flokker med gås flaug rett over huset,
og det er jo et sikkert vårtegn.
Herlig!!


 

Så der satt eg i solveggen, humla surret,
 gåseflokkene  kom tilbake, og tre ørner i fri flyt over fjellet...
Var det rart eg drømte meg til sommertider!!?



Disse bildene tok eg i Bulgaria i sommer,
 og det er min inspirasjon til en uteplass 
ved det nye huset vårt.
Gler meg til vår første sommer her!!
Håper bare vi får mye fint vær,
 så vi kan nyte våren og sommeren!


Ellers er det travelt og prosjektene i huset er litt på vent.
Vi har nemlig kjøpt et gammelt butikklokale
like ved oss,  sammen med 8 venner.
Det krever mye arbeidsinnsats for å ruste opp lokalene.
Det blir flotte selskapslokaler til sommeren! Spennende tider!
Skal legge ut link til siden når vi har fått hjemmesiden opp å gå.

Klem fra en med oppladede batterier etter en solfylt helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar