fredag 13. januar 2012

Vinter og vår!

Vår i en pose!


Når julen er over er det så deilig å få inspirasjon i blomsterbutikker!
Det er ikkje så mye som skal til.
Litt grønt, og primula, og vips så er det litt vår innendørs.


Og så er det det, at forandring fryder.
Der det før var stearinlys, er det nå vårlig og grønt.


Mitt etasjefat er stadig forandret på, eg elsker å fylle det med ting.



Men eg vet jo at det er vinter leeenge ennå.
Så utenfor får vinterpynten fremdeles råde.
Kjelken har eg kjøpt på bruktbutikken.
 Den er ekstra lang, gammel, og kjempefin!
Skiene og lengdeløperene er det min kjære svigerfar som har brukt!


Og disse fine små skøytene var min mann`s første skøyter.
 De er så slitt på sidene for de ble knytt på hjemme, så gikk han over marker, steingard og vei til han var fremme på "Kakko" der de gikk på skøyter. Sjarmerende minner!


 Ennå er det vinter!
 Og håper det kommer mye snø slik som dette...


...og at vi får mange turer på ski som søndag!
For det var intet mindre enn fantastisk!!


Ha en super helg!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar