torsdag 26. januar 2012

Fest!

Eg er aktivitør på en sjukeheim, og i går laget eg fest for de gamle.
Til  bordpynt tar eg ofte med ting hjemmefra,
og som regel noe som skaper en samtale.

Som kulturOst-kassen her



Og en litt gammel verktøykasse
som minstegutten har satt fra seg ute i vær og vind.
Fint for meg!



Noen flasker som f.eks en gammel melkeflaske,
en apotek-krukke og et blekkhus.




Langbord = fest!



Og visesang hører med.
En nydelig sang som eg aldri har hørt før.
"Duggdråpedag i desember"
Ønsker meg teksten på den.



 De gamle var veldig fornøyd!
Og eg og!


En god dag på jobb!
Måtte bare dele med dere!







4 kommentarer:

  1. Så flink du er:)
    Ser ut som en fantastisk dag for beboerne!

    Klem Mari

    SvarSlett
  2. <3 Herlig å se at noen av våre eldre har det godt!
    Flinke du :)
    Thanks for making me smile <3

    -Milla

    SvarSlett
  3. Så flott!
    Takk og lov for at noen lager til en slik flott fest for de eldre!
    - fru Fransson

    SvarSlett